10 February 2011

Singgah Ke Rumah Kakak Ipar

Pekena ABC, Laksa dan keropok lekor. MMM yum..yum. Kakak ipar ade kedai makan. Macam2 la dia jual. Mee kari, cendul ddan banyak lagi. Sedap hingga menjilat jari.

Rumah kakak ipar aku terpilih sebagai "Homestay". Dah ramai student tinggal kat rumah dia. Tak kira bangsa. Kebetulan tahun lepas ade sorang budak dari Jepun menginap kat situ. berbelit lidah family tu cakap omputih. Kekadang dah jadi rojak campur ngan bahasa kita. Tangan pegang kamus. Belasah je la.

Kakak wat jahat kat adik dia. Kakak letak labah2 mainan kat dalam baju adik. Bila labah-labah dapat kat adik habis sume kaki dia gigit. Terkejut kakak ipar aku tengok kaki labah-labah dah hilang.Biasa la budak2.

Tarikh: 2.2.2011 (Rabu)
Lokasi: Jengka 25, Pahang.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...