10 February 2011

Putrajaya-Pahang-Perak

Mana-mana pun boleh posing kan!! Kat parking pun ape salahnya.
Wat tak tau je orang pandang.He..he..Cover2 la jugak. Sementara menunggu enjin kereta panas.

Menjadi budak 2 orang ni. Main kejar-kejar tak pakai selipar.
Mau tapak kaki tak hitam legam.

Repair jangan tak repair. Nak jalan jauh ni. Bahaya kalau tak repair. Banyak nyawa kat dalam kereta tu nanti..Ayat tak hingat..Saje je.Kasi gegar husband aku.

p/s: kejap je balik kampung. Tak panas punggung pun. Balik hari rabu terus singgah kat rumah kakak ipar kat Jengka. Sampai dalam kul 1 tgh/hari. Duk sampai kul 4 kot. Pastu singgah kat rumah mak aku sebab nak bermalam kat rumah mertua la katakan. Kena la singgah dulu coz dah lama tak jumpa. Miss U All. Kejap je singgah. Jadi la kan. Dalam kul 6 ptg terus gi rumah mertua. Ala dekat je dalam 10 minit naik kereta.Petang khamis tu dalam kul 5 ptg gi rumah mak aku..Suke..suke..suke..Tapi ada duka gak. sebab kejap sangat.Lip lap lip lap dah malam. Esok pagi (Jumaat) nak bertolak ke Perak lak. Memang tak puas. Berapa jam je kat rumah mak aku. Ikutkan hati tak nak balik kampung tapi husband aku beria2 nak balik. Follow je la.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...