14 February 2011

Rumah Burung


Dah banyak rumah burung ni kalau nak balik ke Pahang. Kiri kanan ade je. Ramai nak jadi usahawan sarang burung la kot. Mana-mana pergi mesti nampak rumah burung ni. Dapat gak aku snap rumah burung ni kat SriJaya(Maran) kebetulan my husband singgah kat Shell beli rokok. Aku pun ape lagi, mana-mana mesti bawa sayang aku ni( kamera la). Rumah burung ni kat belakang Shell je. Sambil menunggu, sempat la wat projek jap. Ok ke minum sarang burung ni. Cam geli je aku dengar. Harga mak oi, mahal giler beratus-ratus. Cepat jadi kaya ni sape yang jadi usahawan sarang burung. Takpe janji HALAL.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...