18 February 2011

Kisah Pantry Lagi...

Baru je post entri "Akulah PIC Pantry", datang pulak mamat maintenance ni cari aku. Ni pasal pantry la tu. Pastu mamat tu cakap nak baiki syiling bocor pulak..Cis!! semalam baru je aku cuci cawan dan letak atas kabinet sinki tu, tetiba dai nak baiki syiling tu pulak. Dah la syiling tu betul-betul kat atas tempat yang aku letak cawan tu. Minta-minta habuk syiling tu tak jatuh atas cawan tu.

Penat aku cuci cawan semalam. Kita tungga berapa minit kemudian ye.. Nak tengok apa akan jadi pada pantry tu. Kotor tak cawan yang dah cuci tu. Kalau kotor balik, naya je aku kena cuci semula. Dah settle baiki syiling tu, maintenance tu nak cari aku balik. Pe lagi, nak kena signature la.

p/s: baru je nak cuci pinggan mangkuk, dah terbantut keje aku.Ishkkk!!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...