24 February 2011

Hari Ni Punye Citer


Ikutkan hari ni aku nak cuti. Rest kat Rumah. Disebabkan hari ni, orang kerajaan dapat gaji (termasuk aku la tu), aku kena gagahkan diri untuk datang keje. Nak bayar hutang piutang. Bayar hutang kak erna dan bayar duit kutu.

Pastu nak gi Anjung, beli susu kambing dan mandian herba bersalin. Dah berapa hari tak minum susu, stok kat rumah habis. Memandangkan hari ni dah gaji, boleh la beli. Lagipun kat Anjung dia bagi harga ahli. Rugi la kalau tak beli kat sana. Semua produk yang dijual tu diberi harga ahli. Kalau nak nombor telefon akak yang jual tu, jangan segan-segan la minta kat aku ye. Alang-alang nak ke Anjung tu, my husband pun nak bayar duit kereta kat Bank Islam. Senang lepas ni tak payah fikir dah. Dapat gaji settle dulu mana yang penting, baru la boleh nak beli barang lain.

p/s: ikutkan list ni, banyak barang nak di beli. Semalam dapat pamplet dari Carrefour ade wat promosi. Kalau tak silap promosi tu start esok kot. Nak beli susu anak boy aku, white board untuk anak girl (dah lama dia minta barang ni, tapi tak beli-beli je lagi). Memandangkan ade promosi, boleh la beli esok.

2 comments:

  1. aku pown nk p anjung nk g tabung aji hihihihihi

    ReplyDelete
  2. lambat reply..sorry..tapi hati panas je g Anjung ari ni. Ade satu kete minah ni block kete aku..Nak je pecah cermin, turun handbreak dia.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...