18 February 2011

Entri Pagi Ni

Wah3x...tetiba pagi jumaat ni teramat rajin la pulak aku ni. Banyak post entri. Padahal keje berlambak tak ingat. Partner lagi sorang duty kaunter. So, sume keje pas kat aku le. Petang ni aku ingat nak kemas pantry. Sikit-sikit, lama-lama habis la. Hari ni nak cuci pinggan mangkuk memandangkan partner aku ada kat tempat petang ni. So, dia leh cover aku la.

Petang ni maybe aku tak post entri dah. Sebab aku nak berjimba dalam pantri sorang-sorang. Semalam dah beli sabun basuh pinggan, memandangkan sabun yang kak norina bawa hari tu dah nak habis. Al-Maklum la ramai yang guna sabun kan. "Beli sorang, pakai ramai-ramai"..Elok gak aku tampal kat pantry. Nak collect memang takde maknenya lah.Ramai lak yang menjawab nanti "aku tak makan kat pantry".
Tu pasal semalam aku dermakan duit aku untuk beli sabun. Memang tak mahal sabun ni, tapi kalau asyik kita je yang beli memang terasa la kan. Lagi-lagi yang selalu beli terdiri daripada kumpulan sokongan. Balik-balik orang yang sama je.

p/s: bila sabun habis, ade yang membebel sabun takde. "Uolls basuh pinggan pakai ape ha!!" Bukan nya nak tolong beli. Membebel je tau.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...