27 February 2011

Due Date

Hari ni (27.2.2011) merupakan due date bersalin aku. Tapi aku masih kat rumah lagi. Ingat hari ni nak gi hospital la. Risau gak aku. Agak-agak ramai tak orang hari ni. Malas betul nak tunggu lama. Walaupun takde kontraksi, tapi aku rasa perut aku dah makin kebawah sangat-sangat.

Risau jugak kalau tak refer ke doktor. Moga tiada perkara yang tak dingini berlaku. Doakan aku ye kengkawan sume. Aku mesti gi hospital hari ni jugak. Nak check apa yang patut.

See U next time....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...