23 February 2011

Berjaya Juga Akhirnya..

Assalamualaikum dan selamat pagi wat semua kengkawan aku yang sudi menjenguk blog aku ni. Blog aku takde la cantik sangat. Tapi tema tu yang penting. I Like it. Nak citer pepagi buta ni, aku happy sangat hari ni. Nape ye???Mesti kengkawan ku tertanya-tanya kan.


Petang semalam aku dah selamat mengemas pantry bersama-sama dengan pembantu aku kak aina. Thanks Kak Aina. Dah tak sakit mata bila masuk pantry. Tenang je rasa. Berkat usaha sebelum aku bersalin. Tapi selepas bersalin tak tau la camne pulak jadinya. Kot-kot dah tukar PIC ke? Yo la aku kan nak ambil cuti bersalin 90 hari. Dah sah la nak kena renew 5S kan. Mesti lantik orang baru jadi PIC pantry ni. Maybe aku masuk keje awal bulan Jun 2011. Ermm..lamanya duk melepak kat rumah. Takpe, sambil-sambil tu dapat menghilangkan stress keje.


Ok la, setakat tu je coretan aku pagi ni. Perut dah lapar, hari ni pekena roti canai. Aku beli kat kedai rumah aku. hari-hari makan nasi berlauk cam dah muak lak. Ok..daaa

2 comments:

  1. ha ade pun komennnye..wes..sbr2 la..and take a rest..kang kemas2 ,,budk2 tu wt sepah lik..same je..wat notis besar2 la..straight to the point

    ReplyDelete
  2. memang ade cadangan nak wat poster besar2..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...