11 February 2011

Barang Baik Punye!!



Disebabkan tv aku selalu wat hal, dengan pejam mata je aku terus order tv baru. Terpaksa buang duit la. Tapi memang dah lama suka tv macam gini. Dulu pakai 27 inci je sekarang ambik yang besar sikit 37 inci. Tambah 10 inci lagi. Puas hati tengok tv besar. Aku beli tv LCD berjenama LG. Tetiba nak pakai yang berjenama. Selama ni aku belasah je jenama ape pun. Dulu jenama GC je. Cukup warranty je dia wat hal la.

Bukan aku order LCD je, memikirkan nanti aku berpantang kat Putrajaya je, aku pun order la terus microwave+oven yang boleh panas makanan dan bakar-bakar. Berjenama Mistral. Ye la, pantang nanti kena la makan ikan bakar. Nak senang la katakan. Duk kampung mak boleh tolong bakar, duk sini kena wat sendiri la. Tu pasal aku order untuk kesenangan diri sendiri. Memang sebelum ni tak pernah ada benda alah ni. Lepas ni boleh la makan ikar bakar, udang bakar dan macam-macam lagi.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...