29 January 2011

GM Klang

Kalau bawa budak 2 orang ni, mesti dapat mainan punye.Sib baik harga leh less.

Tak sempat nak snap kedai lain. Disebabkan kepenatan. Ni la antara kedai2 yang ada. Tapi kalau tengok gambar ni memang tak teruja sangat. Kena walk-in sendiri baru tau.

Snap sana, sana sini. Itu dah menjadi kebiasaan diri aku. Pastu bila penat, mula la dahaga dan lapar. Pekena bihun bakso. Wah terangkat beb. Sedap sangat.

Suke..suke..suke kalau g sini. Leh dapat murah. Kalau dibandingkan harga diluar memang jauh bezanya. Sesuai untuk yang suka berniaga. Macam2 ade untuk diborong. Harga memang kaw2 punya. Memang penat kalau gi sini. Banyak sangat kedai.Lorong tu, lorong ni. Fuh!! leh patah kaki.

Sume stok updated yang belum ade lagi di pasar malam, downtown atau mana2 tempat shopping. Diorang ni pun ambik kat GM gak. Beli borong, dapat la untung berkali ganda. Aku tiada kesempatan lagi untuk memborong. Kalau beli pun, hanya sepasang dua je untuk diri sendiri bukan untuk dijual.


Tarikh: Disember 2010
Masa: 12 tengahari kot

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...