23 December 2010

Makan-Makan kat Restoran Saba' Cyberjaya


Malam tadi bawa mak gi makan2 kat Saba'. Saje je bawa mak rasa makanan arab..Kat kampung memang x jumpa. Seminggu mak kat Putrajaya tiada kesempatan nak bawa gi mana2. Tu sebab bawa mak gi sini. Mak kata "sedappp". Esok mak dah nak balik Pahang. Yelah duk kat rumah tinggi2 ni boring sebenornya. Al-Maklum la xleh nak bercucuk tanam.Kalau kat kampung memang x duduk diam. Ade je keje nak dibuatnya. Lagi2 ada kebun, macam2 ditanamnya.So, lepas mak balik Pahang nanti terpaksalah bawa 2 org bodyguard ni gi ofis minggu depan.Kalau cuti banyak, aku konfem cuti punya utk jaga anak. Tapi baki cuti alahai sedey aku tengok.Al-Kisahnya...

Kalau ditengok baju yang aku pakai, mesti korang kata aku asyik pakai baju sama je. Cam dah xde baju lain kan. Nak wat cam mana, perut makin membesar. Baju yang ada kebanyakkannya sume dah sendat. Pakai aje lah baju yang boleh muat kat badan.

1 comment:

  1. aslmkm....kak,,boleh tau tak facebook kakak..??? aku nak berteman ma kakak,,ada yg ingin aku tanyakan tentang blog....add fb aku ya kak..
    maduatay@yahoo.com

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...