11 July 2009

Menjelajah Gunung Senyum Di Jengka, Pahang


Nama2 gua yang terdapat dalam Gunung Senyum. Yang sempat aku pergi ialah Gua Terang Bulan dan Gua Angin je.. Bila sampai je kat Gua Angin ni...terasa macam kat tepi pantai....Sejuk sangat. Tak sempat nak menjelajah ke semua gua disini sebab anak aku dah buat hal...Merenget je..Mak Mertua aku pun dah tak larat jalan..So, aku akan datang menjelajah ke sini lagi kerana banyak lagi gua yang ingin terokai seperti Gua Taman, Gua Kolam dsbnya. Menurut kakak ipar aku, Gua Taman sangat cantik, bersih, tiada satu pun sampah di situ dan landskapnya agak menarik. Serta Gua Kolam yang mempunyai ikan, mempunyai 7 kolam yang jernih dsbnya....Jom Terjah...........Moh gi Pahang
Ni mak mertua dan kakak ipar aku
Aku, Syuhada, Afiq, Along, Abg. Asri, KakNgah dan Quratu

Dalam Gua Terang Bulan. Sesiapa yang datang ke gua ni, cuba perhatikan betul2 kerana gua ni sekejap gelap sekejap terang dan ia tidak boleh disulu dengan lampu sebaliknya memerlukan lilin.
Apa rupa batu ni???Cuba tenung lama-lama..
Jambatan Gantung
Pemandangan dari luar Gunung Senyum

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...