23 June 2009

Bercerita Mengenai 5S

Hari ni merupakan pra-audit 5S...He..he..he semua orang kelam-kabut je mengemas tempat masing-masing termasuklah aku.Tapi aku masih tak faham, mengapa ada orang yang wat blurrr je bila suruh kemas tempat masing-masing..Adakah dia pe...........!!!Suruh kemas, tapi tak kemas-kemas. Wat keje sendiri je..Ape yang berlaku semuanya dia tak tahu..Al-Maklumlah duduk kat alam lain kottttt..Ape-ape pun aku sebagai PIC kaunter happy coz dapat markah kira tinggi jugak le...Usaha aku berbaloi la jugak...Tapi boleh ke dapat sijil 5S nie........Confius jerkkk...Final 5S pada 30 Jun 2009. So sempat lagi lah nak edit ape yg tak diedit lagi tu. Aku bekerja keras bukan untuk aku malah untuk kementerian aku...Sape yang tak kemas lagi tempat dia..sila lah kemaskan yer...Bukan bahagian aku je, tapi bahagian lain pun sama. Nak dapatkan sijil 5S nie..jangan kantoi kat mana-mana tempat termasuklah kabinet/laci seseorang tu..Kalau kantoi satu laci je, terus tak dapat sijil..Jom wonderpets...(kita kerjasama).

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...