04 May 2009

Suatu Hari Yang Amat Membosankan

Hari ni, hari yang paling membosankan aku.Why? Sebab, aku kena bertugas di kaunter dan itulah perkara yang paling aku benci....Nak tak nak, mesti jaga. Aku cuma orang bawahan dan akur menurut perintah pihak atasan. Itu yang aku mampu lakukan. Nasib baik la ade internet, so dapat jugak la menghilangkan keboringan aku ni. Customer yang datang hari ni, semuanya ok. Kadangkala terpaksa melayani pelbagai karenah customer yang bermacam ragam. " Customers is always right". So, terpaksa ikut le. Aku pernah dimarahi oleh customer yang naik angin...Bukan salah aku. Pegawai yang ingin dia jumpa tu bercuti dan pegawai lain yang sama unit dengan dia meeting. So, aku cakap pegawai tu bercuti dan suruh customer call pegawai tu esok. Punye la customer ni bengang. Terus je tanya mana bilik Setiausaha Bahagian. Aku punya bagitau s/u Bahagian di tingkat bawah. Dia pun terus bla...pergi ke tingkat bawah. Lega rasa hati bila customer tu dah bla....HUH...Dahsyat!!! Itu lah perkara yang tak dapat aku lupakan sehingga ke hari ni kerana itu bukan salah aku. Aku dah layan habis baik punye. Kadang-kadang aku ikut mood jugak. Kena bad mood...tau-tau aje la. I hate kaunter.......Benciiii....Bosan.....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...